Otwarcie lokalu w dużym obiekcie handlowym to spore przedsięwzięcie. Jednym z kluczowych elementów jest kampania informująca o tym fakcie klientów.
Niejednokrotnie w dużej galerii handlowej potrafi być kilkaset sklepów. Zmianę jednego czy dwóch trudno zauważyć, nawet, będąc zainteresowanym jego ofertą. Klienci przyzwyczajeni do korzystania z określonej marki – konkurencyjnej – swoje kroki kierują automatycznie do niej. Warto dać im szansę porównania ofert.
Wśród odwiedzających centrum handlowe mogą być także osoby, które zetknęły się z marką, która otwiera swój sklep czy salon, co więcej, mogą mieć o tej marce dobre zdanie, jednak bez właściwej komunikacji, mogą nigdy nie trafić do lokalu nowego najemcy.
Kampanie na otwarcie oparte na starannie dobranych nośnikach prowadzą klientów, zwiększają ruch i zainteresowanie ofertą, budują świadomość obecności marki.

OOH Media Polska, bez różnicy czy to Warszawa, Lublin czy Grudziądz. Jeżeli potrzebna jest dobra komunikacja to rusza do pracy – tak było i w Galerii Alfa w Grudziądzu dla marki #Fielmann.
Podobnie otwarcie 200 metrowego sklepu #50style wymagało odpowiedniej komunikacji, a o to już my zadbaliśmy – flagi reklamowe, naklejki kierunkowe. Od nośnika do nośnika, od nośnika do sklepu.