Kategoria: Blog

Blog

ViaPlay w salonach Media Expert

Nasza najnowsza realizacja DOOH dla klienta ViaPlay objęła emisję spotów reklamowych w ponad 500 salonach sieci Media Expert w całej Polsce. ViaPlay jako platforma streamingowa w tej kampanii skupiła się na streamingu najważniejszych wydarzeń sportowych, prezentując spot związany z Premier League i wszystkimi meczami jakie można obejrzeć w jednym miejscu – w ViaPlay. OOH Media polska realizuje wiele kampanii DOOH wykorzystując punktu styku z grupą celową oferując emisje reklamowe na...

Czytaj więcej

Opel Astra Plug-in Hybrid – Wielki Format

Najnowsza realizacja dla grupy Stelantis N.V. i popularnego Opla Astra w nowej odsłonie – hybrydy plug-in. Wykorzystane w kampanii olbrzymie konstrukcje o powierzchni nawet 300 m2 dominują komunikację OOH przy autostradach i obwodnicach dużych aglomeracji.  OOH Media Polska odpowiada za dobór nośników i pełną obsługę kampanii włącznie z produkcją materiałów. Kampanię przygotowało i zleciło: Publicis Media. Stellantis N.V.  to francusko-włosko-amerykański koncern motoryzacyjny powstały w 2021...

Czytaj więcej

Prawie 200 nośników reklamowych

Ostatnio pisaliśmy o komunikacji otwarcia nowego salonu w galerii handlowej. Wielokrotnie pokazywaliśmy też kampanie reklamowe wspierające najemców, produkty czy firmy zewnętrzne. Na tym oczywiście nie kończymy.Samo centrum także komunikuje swoje wydarzenia i promocje wykorzystując do tego mix nośników. Prócz standardowych form, zarządca ma zawsze te wyjątkowe, którymi może dysponować dodatkowo, swobodnie mieszając je w celu wzmocnienia dotarcia do klientów danego obiektu. Urodziny,...

Czytaj więcej

Wsparcie na otwarcie

Otwarcie lokalu w dużym obiekcie handlowym to spore przedsięwzięcie. Jednym z kluczowych elementów jest kampania informująca o tym fakcie klientów. Niejednokrotnie w dużej galerii handlowej potrafi być kilkaset sklepów. Zmianę jednego czy dwóch trudno zauważyć, nawet, będąc zainteresowanym jego ofertą. Klienci przyzwyczajeni do korzystania z określonej marki – konkurencyjnej – swoje kroki kierują automatycznie do niej. Warto dać im szansę porównania ofert.Wśród odwiedzających centrum handlowe...

Czytaj więcej

OOH MEDIA POLSKA z nietypową, interaktywną realizacją dla marki ŠKODA

OOH Media Polska odpowiadała całościowo za realizacje konceptu interaktywnego totemu rowerowego, który stanął w Poznaniu. Do kluczowych zadań agencji, należały dobór właściwych dostawców technologii, ustalenie lokalizacji dla urządzenia, zapewnienie niezbędnych pozwoleń a przede wszystkim koordynacja ustaleń i przygotowanie graficzne wyglądu zewnętrznego nośnika, oznaczeń, brandingu i animacji zgodnych z oczekiwaniem klienta i identyfikacją Miasta Poznań. Totem rowerowy to interaktywny...

Czytaj więcej

Tena Lady – innowacyjny mix DOOH

W marcowej realizacji dla marki Tena Lady przygotowaliśmy całościowo media-mix nośników DOOH w galeriach handlowych. Spot klienta emitowaliśmy wykorzystując inteligentne lustra w łazienkach, nośniki te dzięki systemowi rozpoznawania płci i wieku precyzyjnie docierają do żądanej grupy celowej. Komunikację można było także oglądać na standach pasażowych, spektakularnych nośnikach LED oraz na klasycznych ekranach.Taki dobór nośników zapewnił właściwą komunikację do grupy celowej w miejscach...

Czytaj więcej

Kubuś Immuno – DOOH z precyzyjnym dotarciem

Przy planowaniu działań dla naszych klientów, dobieramy kanały komunikacji by precyzyjnie dotrzeć do grupy celowej.Takie działanie można zobaczyć w marcowej kampanii Kubusia Immuno, gdzie wykorzystujemy DOOH w 114 przychodniach i placówkach medycznych w całej Polsce.Kubuś Immuno to kompozycja soków i przecierów owocowo-warzywnych, które wspierają odporność a przychodnie lekarskie to idealne miejsce, aby mówić, że regularne spożywanie witaminy C, która znajduje się w nowej linii Kubusia Immuno,...

Czytaj więcej

Chloé Nomade w topowych galeriach handlowych

Marka Chloé w najnowszej kampanii perfum Nomade wykorzystała flagi reklamowe premium w topowych galeriach handlowych. Ten wybór zapewnia precyzyjne dotarcie do grupy celowej, a lokalizacja właściwą oprawę dla markowych perfum. Nową twarzą Nomade Eau de Parfum Naturelle od Chloé jest Naomi Scott, brytyjska aktorka, piosenkarka i jednocześnie aktywna orędowniczka praw kobiet, która doskonale uosabia ducha nowego Chloé, którego główną nutą zapachową jest promienny i zniewalający kwiat jaśminu....

Czytaj więcej

Aranżacja powierzchni w nowoczesnym biurowcu

Przełom roku 2021 i 2022 zaowocował realizacją pierwszego etapu projektu aranżacji przestrzeni w jednym z nowoczesnych biurowców w Warszawie. Opracowana w Londynie wizja opierała się na motywach roślinnych, spójnych dla całego obiektu. Założeniem koncepcji było wykorzystanie folii o różnym stopniu transparentności, elementów płaszczyznowych pełnych a także wycinanych po obrysie kształtów, tak by nadać głównemu holowi, kafeterii, recepcji czy pomieszczeniom do rozmów telefonicznych jednakowego...

Czytaj więcej

GoSport kampania DOOH i OOH

Kampania promocyjna dla Go Sport, którą zrealizowaliśmy w galeriach handlowych. Jest to już kolejne działanie reklamowe, które wykonujemy dla tego Klienta.   W komunikacji wyjątkowo atrakcyjnych ofert cenowych w sklepach Go Sport wykorzystaliśmy nośniki naprowadzające zarówno DOOH jak OOH. W miksie mediowym znalazły się ekrany standów informacyjnych, ekrany reklamowe, wielkoformatowe LEDy reklamowe a także wyklejki na wejściach do obiektów i ramki...

Czytaj więcej

Jeep Compass – nowa odsłona

Jeep Compass – Najnowsza kampania Jeep’a na nośnikach wielkoformatowych zlokalizowanych przy autostradach i trasach szybkiego ruchu. Najnowszy Compass przeszedł wiele zmian i prezentuje się jeszcze lepiej zarówno na drodze jak i na dedykowanych nośnikach. OOH Media Polska po raz kolejny przygotowała dedykowane nośniki wielkoformatowe dla marki Jeep. Obsłużyła także produkcję i montaże....

Czytaj więcej
Ładowanie

Szukasz czegoś?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Instagram