Kategoria: Blog

Blog

Podkarpackie – 5 spotów, czyli kampania w DOOH

Województwo podkarpackie ma wiele walorów turystycznych i inwestycyjnych, może dlatego promując się, postawiło na 5 rożnych spotów a nie jeden. Nienależnie jakie były tego powody, bardzo przyjemnie ogląda się obraz jaki wspólnie tworzą i podświadomie zaczyna się układać trasę, do tych wszystkich ciekawych i klimatycznych miejsc. To kolejna już kampania w największej zasięgowo sieci elektro-marketów Media Expert obejmującej ponad 500 placówek w całej...

Czytaj więcej

Gdy liczy się detal i precyzja

Precyzja i troska o detal – to bardzo istotne elementy w budowaniu wizerunku i nie ma znaczenia czy jest to Wiodące Centrum Handlowe w centrum Warszawy czy biuro developera nowoczesnych powierzchni magazynowych. Mieliśmy możliwość pracować z detalem zarówno przygotowując podświetlany logotyp klienta na ultra-cienkich panelach jak również opracowując aranżację przestrzeni z klimatyczną witryną szklaną, obiektami 3d, zróżnicowanymi materiałami i budową częściowego wypłynięcia jako elementu...

Czytaj więcej

Precyzyjne dotarcie z komunikacją: Viagra

Realizacja dla klienta Viagra. W kampanii kluczowym było dotarcie do wąskiej, jasno określonej grupy celowej. Przy planowaniu sięgnęliśmy po magię interaktywnych luster –  nośników, które dzięki unikatowej technologii dostosowują kontent reklamowy do osób w określonym wieku i płci. Tym razem mieliśmy przyjemność przygotować dobór nośników dla znanego farmaceutyku. Wspólnie z klientem zdecydowaliśmy się na lokalizacje w ekskluzywnych pubach – whisky barach w Warszawie, Rzeszowie, Wrocławiu,...

Czytaj więcej

ViaPlay w salonach Media Expert

Nasza najnowsza realizacja DOOH dla klienta ViaPlay objęła emisję spotów reklamowych w ponad 500 salonach sieci Media Expert w całej Polsce. ViaPlay jako platforma streamingowa w tej kampanii skupiła się na streamingu najważniejszych wydarzeń sportowych, prezentując spot związany z Premier League i wszystkimi meczami jakie można obejrzeć w jednym miejscu – w ViaPlay. OOH Media polska realizuje wiele kampanii DOOH wykorzystując punktu styku z grupą celową oferując emisje reklamowe na...

Czytaj więcej

Opel Astra Plug-in Hybrid – Wielki Format

Najnowsza realizacja dla grupy Stelantis N.V. i popularnego Opla Astra w nowej odsłonie – hybrydy plug-in. Wykorzystane w kampanii olbrzymie konstrukcje o powierzchni nawet 300 m2 dominują komunikację OOH przy autostradach i obwodnicach dużych aglomeracji.  OOH Media Polska odpowiada za dobór nośników i pełną obsługę kampanii włącznie z produkcją materiałów. Kampanię przygotowało i zleciło: Publicis Media. Stellantis N.V.  to francusko-włosko-amerykański koncern motoryzacyjny powstały w 2021...

Czytaj więcej

Prawie 200 nośników reklamowych

Ostatnio pisaliśmy o komunikacji otwarcia nowego salonu w galerii handlowej. Wielokrotnie pokazywaliśmy też kampanie reklamowe wspierające najemców, produkty czy firmy zewnętrzne. Na tym oczywiście nie kończymy.Samo centrum także komunikuje swoje wydarzenia i promocje wykorzystując do tego mix nośników. Prócz standardowych form, zarządca ma zawsze te wyjątkowe, którymi może dysponować dodatkowo, swobodnie mieszając je w celu wzmocnienia dotarcia do klientów danego obiektu. Urodziny,...

Czytaj więcej

Wsparcie na otwarcie

Otwarcie lokalu w dużym obiekcie handlowym to spore przedsięwzięcie. Jednym z kluczowych elementów jest kampania informująca o tym fakcie klientów. Niejednokrotnie w dużej galerii handlowej potrafi być kilkaset sklepów. Zmianę jednego czy dwóch trudno zauważyć, nawet, będąc zainteresowanym jego ofertą. Klienci przyzwyczajeni do korzystania z określonej marki – konkurencyjnej – swoje kroki kierują automatycznie do niej. Warto dać im szansę porównania ofert.Wśród odwiedzających centrum handlowe...

Czytaj więcej

OOH MEDIA POLSKA z nietypową, interaktywną realizacją dla marki ŠKODA

OOH Media Polska odpowiadała całościowo za realizacje konceptu interaktywnego totemu rowerowego, który stanął w Poznaniu. Do kluczowych zadań agencji, należały dobór właściwych dostawców technologii, ustalenie lokalizacji dla urządzenia, zapewnienie niezbędnych pozwoleń a przede wszystkim koordynacja ustaleń i przygotowanie graficzne wyglądu zewnętrznego nośnika, oznaczeń, brandingu i animacji zgodnych z oczekiwaniem klienta i identyfikacją Miasta Poznań. Totem rowerowy to interaktywny...

Czytaj więcej

Tena Lady – innowacyjny mix DOOH

W marcowej realizacji dla marki Tena Lady przygotowaliśmy całościowo media-mix nośników DOOH w galeriach handlowych. Spot klienta emitowaliśmy wykorzystując inteligentne lustra w łazienkach, nośniki te dzięki systemowi rozpoznawania płci i wieku precyzyjnie docierają do żądanej grupy celowej. Komunikację można było także oglądać na standach pasażowych, spektakularnych nośnikach LED oraz na klasycznych ekranach.Taki dobór nośników zapewnił właściwą komunikację do grupy celowej w miejscach...

Czytaj więcej

Kubuś Immuno – DOOH z precyzyjnym dotarciem

Przy planowaniu działań dla naszych klientów, dobieramy kanały komunikacji by precyzyjnie dotrzeć do grupy celowej.Takie działanie można zobaczyć w marcowej kampanii Kubusia Immuno, gdzie wykorzystujemy DOOH w 114 przychodniach i placówkach medycznych w całej Polsce.Kubuś Immuno to kompozycja soków i przecierów owocowo-warzywnych, które wspierają odporność a przychodnie lekarskie to idealne miejsce, aby mówić, że regularne spożywanie witaminy C, która znajduje się w nowej linii Kubusia Immuno,...

Czytaj więcej

Chloé Nomade w topowych galeriach handlowych

Marka Chloé w najnowszej kampanii perfum Nomade wykorzystała flagi reklamowe premium w topowych galeriach handlowych. Ten wybór zapewnia precyzyjne dotarcie do grupy celowej, a lokalizacja właściwą oprawę dla markowych perfum. Nową twarzą Nomade Eau de Parfum Naturelle od Chloé jest Naomi Scott, brytyjska aktorka, piosenkarka i jednocześnie aktywna orędowniczka praw kobiet, która doskonale uosabia ducha nowego Chloé, którego główną nutą zapachową jest promienny i zniewalający kwiat jaśminu....

Czytaj więcej

Aranżacja powierzchni w nowoczesnym biurowcu

Przełom roku 2021 i 2022 zaowocował realizacją pierwszego etapu projektu aranżacji przestrzeni w jednym z nowoczesnych biurowców w Warszawie. Opracowana w Londynie wizja opierała się na motywach roślinnych, spójnych dla całego obiektu. Założeniem koncepcji było wykorzystanie folii o różnym stopniu transparentności, elementów płaszczyznowych pełnych a także wycinanych po obrysie kształtów, tak by nadać głównemu holowi, kafeterii, recepcji czy pomieszczeniom do rozmów telefonicznych jednakowego...

Czytaj więcej
Ładowanie

Szukasz czegoś?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Instagram