Kategoria: Blog

Blog

Orange, świąteczna komunikacja na ogromną skalę

Nowy rok to dla nas moment zasłużonego odpoczynku po intensywnych kampaniach! W grudniu agencja OOH Media Polska przeprowadziła kompleksową akcję wspierającą salony Orange. Były to działania obejmujące ponad 150 lokalizacji i wykorzystujące różnorodne media, od tradycyjnych plakatów po wielki format. Nasze działania objęły setki nośników!Dodatkowo, z sukcesem przeprowadziliśmy skoncentrowaną kampanię digitalową na ponad 50 lokalnych portalach, uzupełnioną kilkunastoma efektownymi reklamami...

Czytaj więcej

iSpot – Komunikacja do grupy Business

Z radością ogłaszamy realizację kolejnej kampanii reklamowej dla firmy iSpot. Nasza agencja miała przyjemność obsługiwać tę ogólnokrajową kampanię, skupiając się na nowoczesnych nośnikach cyfrowych w ekskluzywnych centrach biznesowych.Dzięki dynamicznemu i innowacyjnemu podejściu firmy OOH Media Polska udało nam się dotrzeć do zamierzonej grupy odbiorców, osiągając maksymalny efekt wizualny i przekazując istotne informacje z komunikacji iSpot. Nośniki cyfrowe w centrach biznesowych umożliwiły...

Czytaj więcej

Orange – setki nośników na jesienne wsparcie

Od lat pracujemy z firmą Orange, pomagamy wspierać komunikacyjnie pojedyncze salony. Czasami jest to kilka, czasami kilkanaście, kiedy indziej kilkadziesiąt a ostatnio zaczynamy już zbliżać się do setki lokalizacji, zdecydowanie przekraczając setki jeśli nie tysiąc nośników.Zaczyna być trudno, żeby pokazać wszystko, musimy w prezentacji zamieszczać tylko wycinek nośników – bo w przeciwnym razie nasze podsumowanie wyszło by z kategorii krótkiej formy i zaczęło wchodzić w krótki metraż 😊Orange,...

Czytaj więcej

TENA – Jesienna kampania

Jesienna Kampania TENA: Kolejny Wielki Sukces w Współpracy z Essity Poland!Mamy ogromną przyjemność podzielić się z Wami informacją o naszym najnowszym osiągnięciu w długoletniej współpracy z marką TENA i Essity Poland. To już czwarty raz, kiedy łączymy siły, i każdy kolejny projekt przynosi coraz większe sukcesy.Nasza najnowsza Jesienna Kampania TENA objęła aż 45 obiektów handlowych na terenie całej Polski. To ogromne przedsięwzięcie było realizowane na aż 810 nośnikach DOOH, w tym lustrach,...

Czytaj więcej

Nowa Realizacja dla Galerii Złote Tarasy iTaxi!

Nowa Realizacja dla Galerii Złote Tarasy iTaxi!Galeria Złote Tarasy, to klient, który zawsze stawia nam poprzeczkę naprawdę wysoko, a realizację dla tego obiektu choć trudne, to sprawiają nam naprawdę dużo satysfakcji. Nie inaczej było i tym razem z pozornie niewielkim, ambitnym projektem dla iTaxi w Złotych Tarasach.  Stworzyliśmy dedykowane miejsce dla iTaxi z wyraźnie wskazaną drogą, jak do niego trafić.Nasza realizacja opiera się na specjalnej folii do asfaltu, która nie tylko jest odporna...

Czytaj więcej

OOH Media Polska na Wysokości Zadania

Eksperci OOH Media Polska na Wysokości Zadania dla Politechniki WarszawskiejOznakowanie elewacji i wejść prestiżowej uczelni technicznej – Politechniki Warszawskiej. To dla nas nie tylko kolejne zlecenie, ale także ogromne wyzwanie, z którego jesteśmy bardzo dumni.Wybór naszej firmyDlaczego to właśnie my zostaliśmy wybrani do tego zadania? To pytanie, które często padało w trakcie naszej współpracy z jedną z najlepszych uczelni technicznych w kraju. Odpowiedź jest prosta – nasze...

Czytaj więcej

Orange: Kampania Wspierająca

Kampania Wspierająca Salony Firmowe Orange z usługą mobilnego internetu. Jesteśmy dumni z naszej najnowszej realizacji – ogólnopolskiej kampanii, mającej na celu wsparcie salonów firmowych Orange oraz promocję rewolucyjnej oferty światłowodowego internetu za zaledwie 35 złotych miesięcznie. Dziś, z dumą przedstawiamy osiągnięcia tej zrealizowanej misji.Zakres Kampanii: Przestrzeń Bez GranicKampania obejmowała aż 80 kluczowych obiektów handlowych rozsianych po całej Polsce. Dzięki temu...

Czytaj więcej

Złote Tarasy Projekt Specjalnych Przedścianek!

Oto najnowsza realizacja agencji OOH Media Polska – specjalne przedścianki dla jednego z najbardziej znanych centrów handlowych w Warszawie, Galerii Złote Tarasy!Nasz projekt rozpoczął się od standardowych procedur – pomiary, wykonanie konstrukcji oraz wydruk grafiki. Jednak tym razem mieliśmy okazję dodać wyjątkowego blasku i magii miejskiemu krajobrazowi. Dzięki neonowym napisom, symbolom i grafikom, chcieliśmy zachęcić do odwiedzin i wzbudzić zainteresowanie.Wysoka jakość druku...

Czytaj więcej

DS4 Esprit De Voyage w Elektrowni Powiśle

DS4 Esprit De Voyage można do 02.07 oglądać w Elektrowni Powiśle w Warszawie.DS Automobiles to francuski producent samochodów klasy PREMIUM, łączących w sobie awangardową koncepcję stylistyczną, osiągi i technologię. Do akcji organizowanej przez Stellantis Polska zostali włączeni warszawscy dealerzy: DS Store Warszawa oraz DS Store PGD Warszawa. Dzięki temu na stoisku można uzyskać szczegółowe informacje na temat prezentowanego modelu, jak i całej gamy modeli DS., oraz zapisać się na jazdy...

Czytaj więcej

Kampania Maybelline New York (L’Oréal Polska)

Maybelline New York (L’Oréal Polska) wystartowało z największą w tym roku kampanią na polskim rynku i krajach bałtyckich. W ramach działań, firma promuje maskarę Falsies Surreal  a obok modelki Gigi Hadid pierwszy raz bierze udział wirtualna ambasadorka May. Kampania pod hasłem „Przenieś rzęsy w inny wymiar” została przygotowana przez agencję MullenLowe Warsaw. Falsies Surreal zapewnia niesamowity efekt, który przenosi nas na zupełnie inny poziom. W ramach działań OOH przewidziano...

Czytaj więcej

Gorące lato w centrum Warszawy – cuba.travel

Nie ma to jak wpaść na pomysł, jak skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów! Dla naszego klienta cuba.travel, przygotowaliśmy niezwykłą kampanię reklamową na popularnej ulicy Chmielnej w Warszawie. Siatka reklamowa umieszczona w samym sercu miasta to gwarancja doskonałej widoczności i zasięgu. Co więcej, nasza reklama ma jeszcze jedną, ukrytą zaletę – przypomina o wakacjach i egzotyce! Zwłaszcza w chłodne dni, gdy za oknem panuje szara, deszczowa pogoda, nasza reklama wywołuje...

Czytaj więcej

W marcu jak w garncu

W marcu jak w garncu – to popularne powiedzenie, które odnosi się do tego, że w trakcie tego miesiąca zawsze dzieje się wiele rzeczy. W reklamie również było podobnie – wiele mniejszych realizacji sprawiło, że byliśmy bardzo zajęci.Kampanie reklamowe odbywały się w całej Polsce, co oznaczało, że musieliśmy sprostać wielu wyzwaniom. Realizowaliśmy flagi reklamowe w galeriach handlowych, które musiały być wykonane jak zwykle z najwyższą starannością i precyzją, aby zachęcić klientów...

Czytaj więcej
Ładowanie