Kategoria: Blog

Blog

Gorące lato w centrum Warszawy – cuba.travel

Nie ma to jak wpaść na pomysł, jak skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów! Dla naszego klienta cuba.travel, przygotowaliśmy niezwykłą kampanię reklamową na popularnej ulicy Chmielnej w Warszawie. Siatka reklamowa umieszczona w samym sercu miasta to gwarancja doskonałej widoczności i zasięgu. Co więcej, nasza reklama ma jeszcze jedną, ukrytą zaletę – przypomina o wakacjach i egzotyce! Zwłaszcza w chłodne dni, gdy za oknem panuje szara, deszczowa pogoda, nasza reklama wywołuje...

Czytaj więcej

W marcu jak w garncu

W marcu jak w garncu – to popularne powiedzenie, które odnosi się do tego, że w trakcie tego miesiąca zawsze dzieje się wiele rzeczy. W reklamie również było podobnie – wiele mniejszych realizacji sprawiło, że byliśmy bardzo zajęci.Kampanie reklamowe odbywały się w całej Polsce, co oznaczało, że musieliśmy sprostać wielu wyzwaniom. Realizowaliśmy flagi reklamowe w galeriach handlowych, które musiały być wykonane jak zwykle z najwyższą starannością i precyzją, aby zachęcić klientów...

Czytaj więcej

Wsparcie otwarcia salonów iSpot

W grudniu OOH Media Polska realizowała kampanie na otwarcie nowych salonów iSpot.W różnorodnych obiektach handlowych zlokalizowanych na terenie trzech województw, wytypowaliśmy i przygotowaliśmy szeroką gamę nośników i formatów, od plakatów poprzez flagi aż do dużej przedścianki.Pracowaliśmy na zlecenie...

Czytaj więcej

Podkarpackie – 5 spotów, czyli kampania w DOOH

Województwo podkarpackie ma wiele walorów turystycznych i inwestycyjnych, może dlatego promując się, postawiło na 5 rożnych spotów a nie jeden. Nienależnie jakie były tego powody, bardzo przyjemnie ogląda się obraz jaki wspólnie tworzą i podświadomie zaczyna się układać trasę, do tych wszystkich ciekawych i klimatycznych miejsc. To kolejna już kampania w największej zasięgowo sieci elektro-marketów Media Expert obejmującej ponad 500 placówek w całej...

Czytaj więcej

Gdy liczy się detal i precyzja

Precyzja i troska o detal – to bardzo istotne elementy w budowaniu wizerunku i nie ma znaczenia czy jest to Wiodące Centrum Handlowe w centrum Warszawy czy biuro developera nowoczesnych powierzchni magazynowych. Mieliśmy możliwość pracować z detalem zarówno przygotowując podświetlany logotyp klienta na ultra-cienkich panelach jak również opracowując aranżację przestrzeni z klimatyczną witryną szklaną, obiektami 3d, zróżnicowanymi materiałami i budową częściowego wypłynięcia jako elementu...

Czytaj więcej

Precyzyjne dotarcie z komunikacją: Viagra

Realizacja dla klienta Viagra. W kampanii kluczowym było dotarcie do wąskiej, jasno określonej grupy celowej. Przy planowaniu sięgnęliśmy po magię interaktywnych luster –  nośników, które dzięki unikatowej technologii dostosowują kontent reklamowy do osób w określonym wieku i płci. Tym razem mieliśmy przyjemność przygotować dobór nośników dla znanego farmaceutyku. Wspólnie z klientem zdecydowaliśmy się na lokalizacje w ekskluzywnych pubach – whisky barach w Warszawie, Rzeszowie, Wrocławiu,...

Czytaj więcej

ViaPlay w salonach Media Expert

Nasza najnowsza realizacja DOOH dla klienta ViaPlay objęła emisję spotów reklamowych w ponad 500 salonach sieci Media Expert w całej Polsce. ViaPlay jako platforma streamingowa w tej kampanii skupiła się na streamingu najważniejszych wydarzeń sportowych, prezentując spot związany z Premier League i wszystkimi meczami jakie można obejrzeć w jednym miejscu – w ViaPlay. OOH Media polska realizuje wiele kampanii DOOH wykorzystując punktu styku z grupą celową oferując emisje reklamowe na...

Czytaj więcej

Opel Astra Plug-in Hybrid – Wielki Format

Najnowsza realizacja dla grupy Stelantis N.V. i popularnego Opla Astra w nowej odsłonie – hybrydy plug-in. Wykorzystane w kampanii olbrzymie konstrukcje o powierzchni nawet 300 m2 dominują komunikację OOH przy autostradach i obwodnicach dużych aglomeracji.  OOH Media Polska odpowiada za dobór nośników i pełną obsługę kampanii włącznie z produkcją materiałów. Kampanię przygotowało i zleciło: Publicis Media. Stellantis N.V.  to francusko-włosko-amerykański koncern motoryzacyjny powstały w 2021...

Czytaj więcej

Prawie 200 nośników reklamowych

Ostatnio pisaliśmy o komunikacji otwarcia nowego salonu w galerii handlowej. Wielokrotnie pokazywaliśmy też kampanie reklamowe wspierające najemców, produkty czy firmy zewnętrzne. Na tym oczywiście nie kończymy.Samo centrum także komunikuje swoje wydarzenia i promocje wykorzystując do tego mix nośników. Prócz standardowych form, zarządca ma zawsze te wyjątkowe, którymi może dysponować dodatkowo, swobodnie mieszając je w celu wzmocnienia dotarcia do klientów danego obiektu. Urodziny,...

Czytaj więcej

Wsparcie na otwarcie

Otwarcie lokalu w dużym obiekcie handlowym to spore przedsięwzięcie. Jednym z kluczowych elementów jest kampania informująca o tym fakcie klientów. Niejednokrotnie w dużej galerii handlowej potrafi być kilkaset sklepów. Zmianę jednego czy dwóch trudno zauważyć, nawet, będąc zainteresowanym jego ofertą. Klienci przyzwyczajeni do korzystania z określonej marki – konkurencyjnej – swoje kroki kierują automatycznie do niej. Warto dać im szansę porównania ofert.Wśród odwiedzających centrum handlowe...

Czytaj więcej

OOH MEDIA POLSKA z nietypową, interaktywną realizacją dla marki ŠKODA

OOH Media Polska odpowiadała całościowo za realizacje konceptu interaktywnego totemu rowerowego, który stanął w Poznaniu. Do kluczowych zadań agencji, należały dobór właściwych dostawców technologii, ustalenie lokalizacji dla urządzenia, zapewnienie niezbędnych pozwoleń a przede wszystkim koordynacja ustaleń i przygotowanie graficzne wyglądu zewnętrznego nośnika, oznaczeń, brandingu i animacji zgodnych z oczekiwaniem klienta i identyfikacją Miasta Poznań. Totem rowerowy to interaktywny...

Czytaj więcej
Ładowanie