Ostatnio pisaliśmy o komunikacji otwarcia nowego salonu w galerii handlowej. Wielokrotnie pokazywaliśmy też kampanie reklamowe wspierające najemców, produkty czy firmy zewnętrzne. Na tym oczywiście nie kończymy.

Samo centrum także komunikuje swoje wydarzenia i promocje wykorzystując do tego mix nośników. Prócz standardowych form, zarządca ma zawsze te wyjątkowe, którymi może dysponować dodatkowo, swobodnie mieszając je w celu wzmocnienia dotarcia do klientów danego obiektu.

5 Prawie 200 nośników reklamowych

Urodziny, szczególnie gdy jest to okrągła rocznica, to świetna okazja do przeprowadzenia akcji promocyjnej. Złote Tarasy na swoje 15 urodziny przygotowały wielką loterię.  My, jako sprawdzony wykonawca, produkujemy i montujemy komunikację z tym związaną. Z  racji ilości i różnorodności wybranych nośników było to ciekawe wyzwanie. Mix nośników wybrany przez klienta obejmuje:
Wyklejkę witryny – ponad 10m2
2 kasetony po 9m2
12 Kasetonów o powierzchni od 1,5 do 2,16 m2
6 Standów pasażowych
100 naklejek 0,5m na stolikach
60 naklejek 0,3 m w korytarzach i toaletach

1 Prawie 200 nośników reklamowych

Montaż odbywał się w nocy, tak by prace nie zakłócały dziennego rytmu galerii handlowej a wynik – przyjdźcie i oceńcie sami!