Przełom roku 2021 i 2022 zaowocował realizacją pierwszego etapu projektu aranżacji przestrzeni w jednym z nowoczesnych biurowców w Warszawie.
Opracowana w Londynie wizja opierała się na motywach roślinnych, spójnych dla całego obiektu. Założeniem koncepcji było wykorzystanie folii o różnym stopniu transparentności, elementów płaszczyznowych pełnych a także wycinanych po obrysie kształtów, tak by nadać głównemu holowi, kafeterii, recepcji czy pomieszczeniom do rozmów telefonicznych jednakowego charakteru i elegancji.

Dział produkcji i realizacji OOH Media Polska w ciągu przygotowywanego od kilu miesięcy projektu dokonał zwymiarowania i skatalogowania wszystkich powierzchni. Kluczowym elementem procesu było dopasowanie plików graficznych wymuszone przez detale architektoniczne. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu proces ten przebiegł niezwykle sprawnie i bezbłędnie, mieszcząc się w napiętym terminarzu działań. Etap zakończył się uzgodnieniem koniecznych zmian projektu. Następnie OOH dokonało doboru właściwych, certyfikowanych materiałów produkcyjnych i uzyskało dla nich akceptację Zlecającego.
Kolejnym krok to druk i produkcja oraz wykonanie montaży w sposób niezakłócający pracę budynku biurowego.
Końcowy efekt jest zgodny z założeniami projektu, a my przygotowujemy kolejną adaptację kreacji związaną z komunikacją własną wewnątrz tego obiektu.