Maybelline New York (L’Oréal Polska) wystartowało z największą w tym roku kampanią na polskim rynku i krajach bałtyckich. W ramach działań, firma promuje maskarę Falsies Surreal  a obok modelki Gigi Hadid pierwszy raz bierze udział wirtualna ambasadorka May.
Kampania pod hasłem „Przenieś rzęsy w inny wymiar” została przygotowana przez agencję MullenLowe Warsaw. Falsies Surreal zapewnia niesamowity efekt, który przenosi nas na zupełnie inny poziom.

W ramach działań OOH przewidziano dotarcie do 10 mln kontaktów. Główny nośnikiem są staranie dobrane flagi reklamowe premium w galeriach handlowych. Agencja OOH Media Polska, na zlecenie Wavemaker – domu mediowego klienta, przygotowała ofertę nośników premium OOH w Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu. Tradycyjnie też OOH Media Polska prócz zakupu mediów odpowiadała za produkcję i montaż nośników.