Jesienią można spotkać Roberta Lewandowskiego w galeriach handlowych. Choć nie łatwo zamienić z nim parę słów, to chętnie poleci nam najnowsze produkty, marki HUAWEI, której jest ambasadorem. Tej jesieni zachęca do zakupu jednego z eleganckich Smatrwatchy Huawei GT 2, zegarka, który pozwala odkryć więcej możliwości.  

Huawei ponownie zdecydował się na bardzo szeroką kampanię z wykorzystaniem pełnego wachlarza nośników w największych obiektach handlowych w całej Polsce. Starannie dobrane nośniki premium, komunikują już na obiektach dzięki wykorzystaniu siatek wielkoformatowych. Kolejno przez wejścia, gdzie skupiono się na foliach monomerycznych i One Way Vision. Po kluczowe rozwiązanie – nośniki otoczeniu sprzedażowym czyli w pasażach na flagach blockoutowych, bannerach, wyklejkach schodów i wind, kasetonach podświetlanych, przeszkleniach.   

Galerie handlowe stanowią doskonałe tło i oprawę dla kampanii nie tylko modowych ale także smartwatch, telefonów i elektroniki osobistej czy akcesoriów. Często wykorzystywane są również do promocji motoryzacji, ofert telekomunikacyjnych, kosmetyków i towarów luksusowych.