Tegoroczna grudniowa kampania Huawei upływa pod hasłem „Najlepsze na Święta, najlepsze dla bliskich”. OOH Media Polska ponownie miała przyjemność obsłużyć większość komunikacji w galeriach handlowych z wykorzystaniem pełnego wachlarza nośników od tych mniejszych po te wielkoformatowe. Zasięg ogólnopolski od Szczecina po Rzeszów, z naciskiem na największe Aglomeracje – Warszawską, Śląską, Krakowską, Trójmiejską a także Łódź, Poznań, Wrocław, Bydgoszcz, Toruń, Radom, Częstochowę. Dziesiątki starannie wybranych nośników i powierzchni reklamowych.

Świąteczny layout w jakim utrzymano komunikację, ociepla wnętrza i doskonale komponuje się ze świątecznym dekoracjami galerii handlowych. W tym roku na Święta i dla bliskich Huawei proponuje wybrane modę z szerokiej gamy oferowanych produkcji. Jedną z propozycji jest oczywiście flagowy smartfon P30, nie zabrakło znanego z listopadowej odsłony smartwatcha GT 2 a także wyjątkowych słuchawek bezprzewodowych FreeBuds 3.