Przełom roku to okres, w którym dzieje się bardzo wiele także na rynku reklamy. Grudzień jest najpopularniejszym miesiącem zarówno pod względem odwiedzin dużych Galerii Handlowych, jak i pod względem wolumenu zakupów. Galerie umiejętnie aranżują przestrzeń i atmosferę w swoich obiektach przez cały rok, to dlatego tak chętnie oferujemy właśnie nośniki w obiektach handlowych. W grudniu większość nośników znika zastąpiona świątecznymi dekoracjami, lub przesłonięta stoiskami świątecznymi. Mimo tych trudności, zawsze staramy się znaleźć przestrzenie, w których komunikacja klienta może dotrzeć do szerszego i nastawionego na kupowanie grona odbiorców.

Przełom roku to także czas noworocznych postanowień, decyzji wpływających na cały kolejny rok. Czas nowych ofert w telekomunikacji i wyprzedaży w motoryzacji. Media te wybierają zróżnicowane nośniki oparte jednak na siatce dopasowania do swojej grupy celowej. Kto jeśli nie kierowca i pasażer zdecyduje o kupnie nowego samochodu? Gdzie znajdziemy fana filmów, seriali i rozrywki, coraz częściej dostępnych z poziomu własnego mieszkania czy domu?