Reklama w galeriach handlowych jest naturalna, doskonale komponuje się z otoczeniem przestronnych pasaży handlowych, jasnych świateł. Sklepów modowych, wnętrzarskich, kawiarni i restauracji.
Wielkoformatowe obiekty handlowo usługowe, czyli galerie handlowe to mikroświaty tworzone ze smakiem przez architektów wnętrz. Wyposażone tak by uczynić czas spędzony w galerii przyjemnym i pełnym różnorodności.
Atmosfera obiektów nakłania do zakupów – dobór kolorystyki, muzycznego tła, a nawet zapachów nie jest przypadkowy – ma za zadanie wprowadzić odwiedzających w dobry nastrój – nastrój do zakupów.
Czy może być lepsze miejsce w przestrzeni publicznej do zaistnienia ze swoim komunikatem reklamowym zarówno pro-sprzedażowym jak wizerunkowym?
Naszym zdaniem nie.
Nośników reklamowych jest bardzo wiele od najpopularniejszych – pionowych flag dwustronnych, przez formaty poziome, naścienne, podświetlane kasetony backlight, wyklejki wejść, wind, przeszkleń po wielkoformatowe nośniki zewnętrzne.
Nie należy także zapominać o możliwości ekspozycji np. samochodów i organizacji eventów własnych lub udziału przy eventach galeryjnych.
Szerzej o galeriach handlowych w naszym artykule