Kategoria: Blog

Blog

Huawei Najlepsze na Święta, najlepsze dla bliskich

Tegoroczna grudniowa kampania Huawei upływa pod hasłem „Najlepsze na Święta, najlepsze dla bliskich”. OOH Media Polska ponownie miała przyjemność obsłużyć większość komunikacji w galeriach handlowych z wykorzystaniem pełnego wachlarza nośników od tych mniejszych po te wielkoformatowe. Zasięg ogólnopolski od Szczecina po Rzeszów, z naciskiem na największe Aglomeracje – Warszawską, Śląską, Krakowską, Trójmiejską a także Łódź, Poznań, Wrocław, Bydgoszcz, Toruń, Radom, Częstochowę. Dziesiątki...

Czytaj więcej

Huawei GT 2 Odkryj więcej możliwości

Jesienią można spotkać Roberta Lewandowskiego w galeriach handlowych. Choć nie łatwo zamienić z nim parę słów, to chętnie poleci nam najnowsze produkty, marki HUAWEI, której jest ambasadorem. Tej jesieni zachęca do zakupu jednego z eleganckich Smatrwatchy Huawei GT 2, zegarka, który pozwala odkryć więcej możliwości.   Huawei ponownie zdecydował się na bardzo szeroką kampanię z wykorzystaniem pełnego wachlarza nośników w największych obiektach handlowych w całej Polsce. Starannie dobrane...

Czytaj więcej

Świąteczne eventy, kosze i prezenty – specjalność OOH Media Polska

Jedną z naszych specjalności są niewątpliwie eventy organizowane zarówno na świeżym powietrzu, w przestrzeni miejskiej jak i w różnego rodzaju obiektach. Spośród eventów szczególnie cenimy sobie możliwość organizacji mikołajek, eventów świątecznych i różnorodnych działań około świątecznych, za magię, uśmiechy i radość jakie niosą. Ileż to razy nasi dzielni Mikołaje pojawiali się w galeriach handlowych wywołując poruszenie, szczególnie kiedy schodzili z wielkiego, przeszklonego dachu jak na...

Czytaj więcej

Honor 20 Pro – Wielki format

Honor 20 Pro zachwyca swoim wyglądem. Dwie tafle szkła spina ze sobą aluminiowa ramka z przodu panoramiczny, bezramkowy ekran zajmujący praktycznie cały front smartfonu. Do tego 4 obiektywy i świetne paramerty, czego chcieć więcej? Tym razem w Warszawie na wielkim formacie mieliśmy okazję zaprezentować najnowszy model Honor 20 Pro, którego reklama ukazuje dbałość design i unikatowość tego eleganckiego...

Czytaj więcej

Wrangler Icons Live Forever

Wrangler Icons Live Forever to odważna kampania znanej marki odzieżowej. Odważna nie tylko w swojej komunikacji, lecz także poprzez wybór różnorodnych nośników – pojedynczych flag, flag potrójnych czy back-lightów otaczających główną przestrzeń Galerii Krakowskiej. Nośnik zarekomendowaliśmy, zakupiliśmy, wyprodukowaliśmy i zamontowaliśmy dla naszego klienta. Jak zwykle pełna i kompleksowa usługa OOH Media...

Czytaj więcej

Jeep – czy jesteś gotowy na przygodę?

Czy jesteś gotowy na każdą przygodę? Jeep jest a my wraz z nim. Dla klienta Jeep zrealizowaliśmy kampanie ogólnopolska na nośnikach przy autostradach i drogach szybkiego ruchu, promującą Jeepa Compass i atrakcyjną ofertę abonamentu bez wpłaty własnej. Po naszej stronie było wyszukanie nośników oraz przede wszystkim, nowych miejsc. Pozyskanie ich na potrzeby kampanii. Ustawienie solidnych konstrukcji nośnych wraz z doświetleniem (korzystamy z ekologicznych, ledowych halogenów) – to bardzo ważne...

Czytaj więcej

Początki – Fiat w galeriach handlowych

Rok 2007. FCA, wówczas jeszcze jako Fiat Auto Poland, rusza z akcją wizerunkową pokazującą jak zmienił się Fiat pod względem wzornictwa i technologii. Przy doborze lokalizacji dla klienta bardzo istotne są następujące czynniki: brak clutteru reklamowego, prestiżowe otoczenie, możliwość doświadczenia produktu, możliwość intensywnej, zmasowanej komunikacji i liczna oraz ciągła obecność grupy celowej. Kryteria te spełniały oczywiście galerie handlowe, te największe i najbardziej prestiżowe....

Czytaj więcej

Orange: Największy prezent w Warszawie

Przed świętami roku 2014 Klient Orange poprosił nas o znalezienie w Warszawie, w miarę możliwości w ścisłym centrum miejsca do ustawienia dużego, ogromnego prezentu.Zabraliśmy się ostro do pracy. Prowadziliśmy rozmowy z kilkoma właścicielami terenów w tym z miastem, ale czasu było bardzo mało i pozwolenia otrzymalibyśmy najwcześniej w styczniu 2015 roku. Działki miejskie odpadały kolejno jedna po drugiej, było za późno.Kolejne miejsca albo były niedostępne, często zarezerwowane już miesiące...

Czytaj więcej

Dlaczego reklamować się w galeriach handlowych?

Reklama w galeriach handlowych jest dla nas naturalna, doskonale komponuje się z otoczeniem przestronnych pasaży handlowych, jasnych świateł. Sklepów modowych, wnętrzarskich, kawiarni i restauracji.Wielkoformatowe obiekty handlowo usługowe, czyli galerie handlowe to mikroświaty tworzone ze smakiem przez architektów wnętrz. Wyposażone tak by uczynić czas spędzony w galerii przyjemnym i pełnym różnorodności.Każdy znajdzie tu coś dla siebie czy szuka luksusowej odzieży, codziennych ubrań, chwili...

Czytaj więcej

Huawei P30 i P30 PRO – Kampania ogólnopolska

Huawei P30 i P30 PRO to wyjątkowe smartfony, które rzucają wyzwanie nie tylko innym urządzeniom ze swojego segmentu, lecz także aparatom fotograficznym. Najwyższa jakość podzespołów i materiałów, unikatowe obiektywy Leica a także pierwsze recenzje wróżą im ogromny sukces. Nie dziwi fakt, że tak wyjątkowych produktów z najwyższej półki klient Huawei uwzględnił największe Galerie Handlowe w Polsce oraz nośniki Premium, zapewniające znakomitą ekspozycję layoutu i skuteczną komunikację przekazu...

Czytaj więcej

Wielki format na rotundzie Złotych Tarasów

Rotunda Złotych Tarasów to okrągła, przeszklona, główna klatka schodowa wkomponowana w centralną część budynku galerii idealnie dopełniająca słynny, pofalowany, szklany dach.Przez długi czas chodził nam po głowie pomysł na wykorzystanie tej powierzchni kontekstowo i reklamowo. Udało się, wspólnie z kilkoma naszymi klientami zrealizować kampanie, które wykorzystały tę powierzchnię.Pierwsza była Energa – dostawca energii ze swoim, wymieniającym baterie człowiekiem na dachu złotych tarasów....

Czytaj więcej

Samsonite – W drogę – GO

Samsonite przed wakacjami chwali się swoimi legendarnymi walizkami wykorzystując kontekstowo nośniki w Galerii Złote Tarasy. Komunikacja Samsonite zaczyna się przy wejściu od dworca PKP Warszawa Centralna i prowadzi do głównej rotundy. Miks nośników objął ponad 9 metrowy kaseton podświetlany na wejściu i najdłuższe 11 metrowej długości flagi w rotundzie, które są doskonale widoczne z wszystkich poziomów...

Czytaj więcej
Ładowanie

Szukasz czegoś?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages