Kategoria: Blog

Blog

Honor 20 Pro – Wielki format

Honor 20 Pro zachwyca swoim wyglądem. Dwie tafle szkła spina ze sobą aluminiowa ramka z przodu panoramiczny, bezramkowy ekran zajmujący praktycznie cały front smartfonu. Do tego 4 obiektywy i świetne paramerty, czego chcieć więcej? Tym razem w Warszawie na wielkim formacie mieliśmy okazję zaprezentować najnowszy model Honor 20 Pro, którego reklama ukazuje dbałość design i unikatowość tego eleganckiego...

Czytaj więcej

Wrangler Icons Live Forever

Wrangler Icons Live Forever to odważna kampania znanej marki odzieżowej. Odważna nie tylko w swojej komunikacji, lecz także poprzez wybór różnorodnych nośników – pojedynczych flag, flag potrójnych czy back-lightów otaczających główną przestrzeń Galerii Krakowskiej. Nośnik zarekomendowaliśmy, zakupiliśmy, wyprodukowaliśmy i zamontowaliśmy dla naszego klienta. Jak zwykle pełna i kompleksowa usługa OOH Media...

Czytaj więcej

Jeep – czy jesteś gotowy na przygodę?

Czy jesteś gotowy na każdą przygodę? Jeep jest a my wraz z nim. Dla klienta Jeep zrealizowaliśmy kampanie ogólnopolska na nośnikach przy autostradach i drogach szybkiego ruchu, promującą Jeepa Compass i atrakcyjną ofertę abonamentu bez wpłaty własnej. Po naszej stronie było wyszukanie nośników oraz przede wszystkim, nowych miejsc. Pozyskanie ich na potrzeby kampanii. Ustawienie solidnych konstrukcji nośnych wraz z doświetleniem (korzystamy z ekologicznych, ledowych halogenów) – to bardzo ważne...

Czytaj więcej

Początki – Fiat w galeriach handlowych

Rok 2007. FCA, wówczas jeszcze jako Fiat Auto Poland, rusza z akcją wizerunkową pokazującą jak zmienił się Fiat pod względem wzornictwa i technologii. Przy doborze lokalizacji dla klienta bardzo istotne są następujące czynniki: brak clutteru reklamowego, prestiżowe otoczenie, możliwość doświadczenia produktu, możliwość intensywnej, zmasowanej komunikacji i liczna oraz ciągła obecność grupy celowej.  Kryteria te spełniały oczywiście galerie handlowe, te największe i najbardziej prestiżowe....

Czytaj więcej

Orange: Największy prezent w Warszawie

Przed świętami roku 2014 Klient Orange poprosił nas o znalezienie w Warszawie, w miarę możliwości w ścisłym centrum miejsca do ustawienia dużego, ogromnego prezentu.Zabraliśmy się ostro do pracy. Prowadziliśmy rozmowy z kilkoma właścicielami terenów w tym z miastem, ale czasu było bardzo mało i pozwolenia otrzymalibyśmy najwcześniej w styczniu 2015 roku. Działki miejskie odpadały kolejno jedna po drugiej, było za późno.Kolejne miejsca albo były niedostępne, często zarezerwowane już miesiące...

Czytaj więcej

Dlaczego reklamować się w galeriach handlowych?

Reklama w galeriach handlowych jest dla nas naturalna, doskonale komponuje się z otoczeniem przestronnych pasaży handlowych, jasnych świateł. Sklepów modowych, wnętrzarskich, kawiarni i restauracji.Wielkoformatowe obiekty handlowo usługowe, czyli galerie handlowe to mikroświaty tworzone ze smakiem przez architektów wnętrz. Wyposażone tak by uczynić czas spędzony w galerii przyjemnym i pełnym różnorodności.Każdy znajdzie tu coś dla siebie czy szuka luksusowej odzieży, codziennych ubrań, chwili...

Czytaj więcej

Huwaei P30 i P30 PRO – Kampania ogólnopolska

Huawei P30 i P30 PRO to wyjątkowe smartfony, które rzucają wyzwanie nie tylko innym urządzeniom ze swojego segmentu, lecz także aparatom fotograficznym. Najwyższa jakość podzespołów i materiałów, unikatowe obiektywy Leica a także pierwsze recenzje wróżą im ogromny sukces. Nie dziwi fakt, że tak wyjątkowych produktów z najwyższej półki klient Huawei uwzględnił największe Galerie Handlowe w Polsce oraz nośniki Premium, zapewniające znakomitą ekspozycję layoutu i skuteczną komunikację przekazu...

Czytaj więcej

Wielki format na rotundzie Złotych Tarasów

Rotunda Złotych Tarasów to okrągła, przeszklona, główna klatka schodowa wkomponowana w centralną część budynku galerii idealnie dopełniająca słynny, pofalowany, szklany dach.Przez długi czas chodził nam po głowie pomysł na wykorzystanie tej powierzchni kontekstowo i reklamowo. Udało się, wspólnie z kilkoma naszymi klientami zrealizować kampanie, które wykorzystały tę powierzchnię.Pierwsza była Energa – dostawca energii ze swoim, wymieniającym baterie człowiekiem na dachu złotych tarasów....

Czytaj więcej

Samsonite – W drogę – GO

Samsonite przed wakacjami chwali się swoimi legendarnymi walizkami wykorzystując kontekstowo nośniki w Galerii Złote Tarasy. Komunikacja Samsonite zaczyna się przy wejściu od dworca PKP Warszawa Centralna i prowadzi do głównej rotundy. Miks nośników objął ponad 9 metrowy kaseton podświetlany na wejściu i najdłuższe 11 metrowej długości flagi w rotundzie, które są doskonale widoczne z wszystkich poziomów...

Czytaj więcej

Orlen – Kamil Stoch odwiedza stacje

Czasami wyzwaniem nie jest sama produkcja ale ograniczenie czasowe jakie się z nią wiąże, albo skomplikowana logistyka. Przykładem może być logistyka do 700 obiektów w dwa dni połączona z montażami. Czasami prosta rzecz, jak postawienie profilowanego standu zamienia się w wyzwanie gdy mamy kilkaset punktów w całej Polsce.Kamil Stoch musiał pojawić się na każdej stacji Orlen, a skoro Orlen i Kamil Stoch to i jakość musiała być najwyższa i...

Czytaj więcej
Ładowanie

Szukasz czegoś?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Instagram

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

Error: admin-ajax.php test was not successful. Some features may not be available.

Please visit this page to troubleshoot.